Referencje
Sieć restauracji na Ukrainie.
Budowanie społeczności wokół klubu poprzez korzyści emocjonalne, rozbudowana baza danych programu (dane personalne i transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, POS, aplikacja mobilna), szczegółowe raportowanie procesów w programie. Zalety aplikacji mobilnej, która umożliwia szybką rejestrację w programie, śledzenie aktualnej liczby punktów, informacje o promocjach, wydarzeniach, nowościach.
Uczestnicy klubu otrzymują punkty za zakupy dokonywane w sieci; zgromadzone punkty nazywane są „Bufonami” i można nimi płacić częściowo lub w całości w obiektach (ważność zgromadzonych punktów, to 1 rok); Uczestnicy mają dostęp do katalogu nagród ( zgromadzone punkty można wymieniać na dowolną nagrodę z katalogu); przywileje dla społeczności LOKAL - informowanie o aktualnych promocjach, wydarzeniach, zniżkach na produkty czy nowościach.
Referencje